Bij Hemelsoet & Team gaan wij mee met onze tijd. Wij richten ons volop op de nieuwste ontwikkelingen in de sector, waardoor wij steeds meer tijd krijgen voor wat echt telt: persoonlijk contact met onze klanten. Als klant is het immers nog nooit zo eenvoudig geweest om je administratie in orde te brengen: slechts één eenvoudige scan van je document met je smartphone en deze wordt onmiddellijk aangeleverd bij jouw vertrouwde dossierbeheerder. Zo simpel is het!
Bij ons boekhoudkantoor staat persoonlijke en efficiënte service voorop. Elke klant krijgt een vaste contactpersoon, zodat je altijd weet bij wie je terecht kunt. Door tijdig je facturen aan te leveren, zorgen wij voor nauwkeurige cijfers en direct inzicht in je financiële situatie. Zo kun je eenvoudig je resultaten opvolgen, en wij voorzien je elke laatste maand van het kwartaal van schattingen voor belastingen en RSZ-bijdragen. Onze gespecialiseerde boekhoudsoftware zorgt ervoor dat alles snel en soepel verloopt, zodat jij je kunt focussen op de groei van je bedrijf.
Wij werken bovendien volgens een helder stappenplan. In een persoonlijk gesprek nemen we samen de tijd om jouw boekhouding te bespreken. Wij zorgen ervoor dat al het wettelijke papierwerk correct en tijdig wordt afgehandeld. Tijdens ons gesprek leggen we je onze werkwijze duidelijk uit, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Bovendien ontmoet jij jouw vaste contactpersoon, die jou en jouw onderneming door en door zal kennen.
Wij werken bij voorkeur met een vast takenpakket voor een maandelijks budget. Hierin zitten de volgende zaken:
Voor niet-courante zaken staan we natuurlijk ook klaar met het nodige advies en ondersteuning. Dit omvat onder andere:
Adres: Kortrijksesteenweg 703, 9000 Gent
Openingsuren: Ma-Vr 09:00- 17:00
Disclaimer & Privacy – Sitemap – info@heidihemelsoet.be – Alle contactinfo
Hemelsoet VOF – BTW: BE 0831.380.070 – Boekhouder ITAA: 50.502.341
Heidi Hemelsoet – Boekhouder ITAA: 10.631.604