Uw digitale boekhouding

Een digitale boekhouding zorgt er voor dat u als ondernemer steeds een up-to-date zicht heeft op uw cijfers zodat u betere beslissingen kan nemen. Dankzij uw digitale boekhouding kan u uw documenten veel sneller en eenvoudiger doorsturen naar ons. Zo hebt u meer tijd om te ondernemen.

U wenst:

  • als ondernemer te groeien
  • steeds een actueel zicht op uw cijfers
  • zo minimaal mogelijk belast te worden met uw boekhouding
Boekhoudkantoor Gent - Heidi Hemelsoet & Team

Hoe kunnen mijn team en ik u helpen?

Ik geloof dat iedereen die een onderneming opricht en zijn dromen najaagt een duidelijke kijk moet hebben op zijn cijfers om van daaruit een evenwichtig en groeiend bedrijf te kunnen creëren.

Wij zorgen ervoor dat deze cijfers op een eenvoudige en praktische manier overal toegankelijk zijn. Meer nog, we geven trainingen zodat voor u de boekhouding niet langer een last is.

Wat is een digitale boekhouding?

De digitale boekhouding wordt het fundament van uw onderneming.

Een boekhouding op zich is niet interessant voor u als onderneming of zelfstandige. Wat wel belangrijk is, is dat het u zicht geeft op de actuele situatie, dat u van de nodige cijfers en informatie voorzien bent om te kunnen beslissen, te dromen, actie te nemen.

Door de nieuwe ontwikkelingen binnen de boekhoudsoftware gaat het neerzetten van dit fundament sneller en eenvoudiger.

De digitale boekhouding in een notendop:

  • U levert de documenten op regelmatige basis aan en deze worden uiterlijk binnen de 2 werkdagen verwerkt.
  • Vanaf elke pc of smartphone zijn uw cijfers toegankelijk via het Yuki-platform. U vindt daar ook al uw documenten terug.
  • Toekomstige beslissingen worden genomen op basis van actuele cijfers ipv historische cijfers.
Digitale boekhouding met Yuki
Digitale boekhouding - intakegesprek

Onze werkwijze in 4 stappen

Stap 1: Kennismakingsgesprek

U kan bij ons een kennismakingsgesprek aanvragen. Daarin kunnen wij nagaan of we geschikte partners kunnen worden.

Stap 2: Voorbereiding intakegesprek

Indien het kennismakingsgesprek positief aanvoelt wordt er een intakegesprek ingepland.

U ontvangt van ons een vragenlijst zodat u vooraf over een aantal zaken kan nadenken. Bestaat uw bedrijf reeds, dan zullen we u ook vragen om ons de historische gegevens te bezorgen. Dit zal het intakegesprek waardevoller maken!

Tussen het kennismakingsgesprek en het intakegesprek plannen wij ongeveer twee weken, zo heeft u voldoende tijd om u voor te bereiden.

Stap 3: Intakegesprek

Na het kennismakingsgesprek en de voorbereiding volgt het vrijblijvend intakegesprek. Voorzie hier ongeveer 3u voor.

Dit intakegesprek is kosteloos.

Stap 4: Opstellen stappenplan op maat

Wenst u na afloop van het intakegesprek klant bij ons te worden, dan stellen we een stappenplan op, op maat van uw onderneming.

Uiteraard staat u er niet alleen voor! We begeleiden en ondersteunen u in het hele traject zodat u zich kan blijven focussen op uw onderneming.

Voordelen digitale boekhouding

  • Eenvoudig uw facturen doormailen. Toch nog een factuur op papier? Die kan u gemakkelijk scannen met een app en doorsturen.
  • Uw bankafschriften worden dagelijks automatisch opgeladen
  • Enorme tijdswinst
  • Steeds een up-to-date zicht op uw cijfers
  • Altijd en overal toegang tot uw resultaten
  • Doordat wij steeds over de meest recente informatie beschikken, kunnen wij u nog beter advies voorzien
  • Integratie met uw bestaande systemen
  • Optioneel ook elektronisch factureren

Daarbovenop:

  • U hoeft zelf niets te installeren, alles gebeurt online
  • Yuki zorgt voor de beveiliging
  • Geen zorgen om backups
  • U kan flexibel werken
  • Veel minder papier dus veel ecologischer
Voordelen digitale boekhouding

Hebt u interesse in
een digitale boekhouding met Yuki?

Wij zijn gespecialiseerd in het voeren van
een digitale boekhouding voor
KMO’s, vrije beroepen en eenmanszaken.

Naam*

E-mailadres*

Tel nr*

Tot welke sector behoort uw onderneming?

Wat voor onderneming heeft u?

Is uw onderneming BTW-plichtig?

Geschat aantal aankoopfacturen op jaarbasis?

Geschat aantal verkoopfacturen op jaarbasis?

Bestaat uw onderneming reeds?

Indien uw onderneming reeds bestaat, wanneer werd deze opgericht?

Indien uw onderneming reeds bestaat, wat is het ondernemingsnummer?

Gewenst fiscaal advies:

Korte beschrijving van uw activiteiten

Indien u nog specifiek vragen hebt dan kan u deze hieronder stellen:

Top kantoor ! Goed advies, correcte uitleg. Heidi staat altijd voor u klaar !
Ook voor een 'kleine' eenmanszaak als de mijne staat Heidi en haar team steeds klaar voor een performante begeleiding. Ik kan steeds met mijn vragen bij haar terecht. Antwoorden gebeuren steeds snel... en blijven nooit uit. Het digitaal kunnen aanleveren is een zaligheid en ook prijs/kwaliteit ben ik zeer meer dan tevreden. Kortom, ook een aanrader voor 'kleinere' zaken en zelfstandigen!Lees meer
Ik ben heel blij met Heidi! Zij en haar team zijn heel goed bereikbaar en geven altijd goed advies.
Heidi beantwoordt onze vragen steeds snel en correct. Bovendien is ze altijd bereikbaar voor verdere toelichting.
Sterk aan te bevelen! Heidi is gepassioneerd en ijzersterk in wat ze doet en dat doet ze efficiënt, snel en nauwkeurig. Ze is recht door zee zowel in haar communicatie als in haar werkwijze en zorgt... ervoor dat ze zich steeds blijft specialiseren in de materie (wetgeving, software, etc.) om op die manier een nog betere service te kunnen bieden aan haar klanten. Jouw dossier is in goede handen bij Heidi!Lees meer
Bij Heidi kan ik steeds terecht voor mijn boekhoudvragen, ze geeft me een correct en duidelijk geformuleerd advies zowel via telefoon, mail of op kantoor. Door de digitale boekhouding is ze... onmiddellijk op de hoogte van mijn toestand en kan ze mijn zaken optimaliseren. Ik heb steeds de indruk dat ze met kennis van zaken werkt.Lees meer
Een aantal jaar geleden startte ik als zelfstandige in bijberoep als schrijnwerker. Vanaf het eerste contact gaf Heidi een vertrouwd gevoel en duidelijke info, ze stuurde waar nodig bij de verder... opstart van mijn zaak. De zaak groeide uit tot een zaak in hoofdberoep, waarbij ik steeds met vragen en voor advies bij Heidi terecht kon. Ook de recente overschakeling van mijn eenmanszaak naar een BVBA verliep vlot, correct en met duidelijke info en communicatie. Heidi verzorgd de boekhouding optimaal, en is vlot bereikbaar voor advies.Lees meer
We zijn ondertussen nu toch al een aantal jaren klant bij Heidi en moeten hierbij toch melden dat wij meer dan tevreden zijn.Heidi voorziet een topservice zoals een zeer correcte boekhouding, denkt... steeds constructief mee. En is steeds bereikbaar voor vragen te beantwoorden en bij te staan. Indien ze toevallig niet bereikbaar is kan je evan op aan dat zij zeker ASAP terubelt.Heb vroeger andere boekhouders gekend.Als wij bepaalde documenten opvragen of doorsturen is dit steeds binnen de 12 uur behandeld. En heel dikwijls binnen het uur..Dus voor ons is Heidi meer dan top.Echt een aanrader voor uw boekhouding.Lees meer
Een onderneming starten na een loopbaan in de privé en de overheid is een avontuur, een sprong in het onbekende. Beangstigend ook. Maar als startend ondernemer ben ik op een voor mij zeer stressloze... begeleid door Heidi: door duidelijke instructies en actief meedenken is de start zeer goed verlopen. Opvolgmeetings en open communicatie maken de samenwerking aangenaam en zorgen ervoor dat ik een duidelijk zicht krijg op alles wat nieuw is voor mij in de wereld der zelfstandigen. Dat is precies wat ik verwacht. Ik ben een zeer tevreden klant!Lees meer