Uw digitale boekhouding
Een digitale boekhouding zorgt er voor dat u als ondernemer steeds een up-to-date zicht heeft op uw cijfers zodat u betere beslissingen kan nemen. Dankzij uw digitale boekhouding kan u uw documenten veel sneller en eenvoudiger doorsturen naar ons. Zo hebt u meer tijd om te ondernemen.
U wenst:
- als ondernemer te groeien
- steeds een actueel zicht op uw cijfers
- zo minimaal mogelijk belast te worden met uw boekhouding
Hoe kunnen mijn team en ik u helpen?
Ik geloof dat iedereen die een onderneming opricht en zijn dromen najaagt een duidelijke kijk moet hebben op zijn cijfers om van daaruit een evenwichtig en groeiend bedrijf te kunnen creëren.
Wij zorgen ervoor dat deze cijfers op een eenvoudige en praktische manier overal toegankelijk zijn. Meer nog, we geven trainingen zodat voor u de boekhouding niet langer een last is.
Wat is een digitale boekhouding?
De digitale boekhouding wordt het fundament van uw onderneming.
Een boekhouding op zich is niet interessant voor u als onderneming of zelfstandige. Wat wel belangrijk is, is dat het u zicht geeft op de actuele situatie, dat u van de nodige cijfers en informatie voorzien bent om te kunnen beslissen, te dromen, actie te nemen.
Door de nieuwe ontwikkelingen binnen de boekhoudsoftware gaat het neerzetten van dit fundament sneller en eenvoudiger.
De digitale boekhouding in een notendop:
- U levert de documenten op regelmatige basis aan en deze worden uiterlijk binnen de 2 werkdagen verwerkt.
- Vanaf elke pc of smartphone zijn uw cijfers toegankelijk via het Yuki-platform. U vindt daar ook al uw documenten terug.
- Toekomstige beslissingen worden genomen op basis van actuele cijfers ipv historische cijfers.
Onze werkwijze in 4 stappen
Stap 1: Kennismakingsgesprek
U kan bij ons een kennismakingsgesprek aanvragen. Daarin kunnen wij nagaan of we geschikte partners kunnen worden.
Stap 2: Voorbereiding intakegesprek
Indien het kennismakingsgesprek positief aanvoelt wordt er een intakegesprek ingepland.
U ontvangt van ons een vragenlijst zodat u vooraf over een aantal zaken kan nadenken. Bestaat uw bedrijf reeds, dan zullen we u ook vragen om ons de historische gegevens te bezorgen. Dit zal het intakegesprek waardevoller maken!
Tussen het kennismakingsgesprek en het intakegesprek plannen wij ongeveer twee weken, zo heeft u voldoende tijd om u voor te bereiden.
Stap 3: Intakegesprek
Na het kennismakingsgesprek en de voorbereiding volgt het vrijblijvend intakegesprek. Voorzie hier ongeveer 3u voor.
Dit intakegesprek is kosteloos.
Stap 4: Opstellen stappenplan op maat
Wenst u na afloop van het intakegesprek klant bij ons te worden, dan stellen we een stappenplan op, op maat van uw onderneming.
Uiteraard staat u er niet alleen voor! We begeleiden en ondersteunen u in het hele traject zodat u zich kan blijven focussen op uw onderneming.
Voordelen digitale boekhouding
- Eenvoudig uw facturen doormailen. Toch nog een factuur op papier? Die kan u gemakkelijk scannen met een app en doorsturen.
- Uw bankafschriften worden dagelijks automatisch opgeladen
- Enorme tijdswinst
- Steeds een up-to-date zicht op uw cijfers
- Altijd en overal toegang tot uw resultaten
- Doordat wij steeds over de meest recente informatie beschikken, kunnen wij u nog beter advies voorzien
- Integratie met uw bestaande systemen
- Optioneel ook elektronisch factureren
Daarbovenop:
- U hoeft zelf niets te installeren, alles gebeurt online
- Yuki zorgt voor de beveiliging
- Geen zorgen om backups
- U kan flexibel werken
- Veel minder papier dus veel ecologischer
Hebt u interesse in
een digitale boekhouding met Yuki?
Wij zijn gespecialiseerd in het voeren van
een digitale boekhouding voor
KMO’s, vrije beroepen en eenmanszaken.